کد خبر: ۱۶۴۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
  فارس در هفته‌ای که گذشت؛ 

 از تنفیذ رئیس‌جمهور تا شهادت اسماعیل هنیه

 آنچه ازاین‌پس در قالب بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.

 به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به‌منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یک بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.
 آنچه ازاین‌پس در قالب این بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.
 
 
 از شنبه تا پنج‌شنبه در فارس چه خبر بود؟


 عکاس مشهور آباده‌ای بر قله افتخار
 طی حکمی از سوی مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه فجر استان فارس، امیرحسین هنرور، عکاس برجسته شهرستان آباده به‌عنوان مسئول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان فارس معرفی شد.


 میزی برای خدمت به مردم در شهرک گلستان
 میز خدمت آموزش و پرورش استان فارس در ستاد نمازجمعه شهرک گلستان شیراز در تاریخ ۵ مردادماه ۱۴۰۳، با حضور مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش استان و همچنین رؤسای نواحی یک و دو شیراز دایر شد.


 مراسم تنفیذ رئیس‌جمهور منتخب
  مراسم تنفیذ حکم مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهور منتخب دوره چهاردهم انتخابات ریاست‌جمهوری از جانب رهبر انقلاب اسلامی

 از تنفیذ رئیس‌جمهور تا شهادت اسماعیل هنیه
 تنش‌آبی صدرا تشنه تدبیر است
 شهروندان شهر صدرا در هفته اخیر با مشکلات عدیده‌ای برای تأمین آب رو به رو بودند.


 افتخارات فارس در سومین جشنواره ملی مهارت
 سومین جشنواره ملی مهارت با حضور مربیان، رؤسای مراکز و مهارت آموختگان اشتغال‌آفرین برتر و در راستای حمایت از توانمندسازی و شایسته‌سالاری سرمایه انسانی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با حضوران مسئولان کشوری در سالن همایش‌های صداوسیمای مرکز تهران برگزار شد.


 دولت سیزدهم الگوی دیپلماسی عزتمندانه
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بوانات گفت: شایسته است که رئیس‌جمهور منتخب و البته مشاوران ایشان، با الگوگیری از کارنامه دولت سیزدهم و همچنین عبرت گرفتن از کارنامه دولت یازدهم و دوازدهم، دیپلماسی عزتمندانه را ادامه دهد.


 رودخانه ممسنی جوانی را به کام مرگ کشاند
 رئیس اورژانس شهرستان ممسنی از جان‌باختن مرد جوانی در رودخانه فهلیان روستای باتون شهرستان ممسنی خبر داد.

 از تنفیذ رئیس‌جمهور تا شهادت اسماعیل هنیه
 شعله‌های خاموش نشدنی کوه بزان بابامنیر
 آتش‌سوزی کوه بزان شهر بابامنیر که از ساعت ۴ بعدازظهر دیروز دوشنبه شروع شده همچنان ادامه دارد.


 راه شهید رئیسی از عبرت تا الگو
 سید محسن هاشمی تحلیلگر مسائل سیاسی در یادداشتی نوشت: این مسیر فقط یک راه اجرایی محدود نبوده و گفتمانی است که علاوه بر مبانی انقلابی و دینی، پشتوانه تاریخی و تجربه‌ای خونین را به همراه دارد که مطمئناً می‌توان از آن درسی گرفت که دیگر به جای عبرت‌آموزی به الگوبرداری روی آوریم.


 شهادت آرزوی رهبران مقاومت است
 عضو هیات‌علمی دانشگاه پیام‌نور شیراز گفت: دغدغه‌های هنیه در این راه پر فراز و نشیبی که تاکنون پیموده بود سرانجام او را به آرزویش رساند که شهادت آرزوی رهبران مقاومت است.

 از تنفیذ رئیس‌جمهور تا شهادت اسماعیل هنیه
 شیراز به خون‌خواهی شهید هنیه به پا خاست
 مردم شیراز امروز چهارشنبه ۱۰ مردادماه ۱۴۰۳ در پی حادثه تروریستی اسماعیل هنیه رئیس‌دفتر سیاسی جنبش حماس، بعد از نماز مغرب و عشا در حرم حضرت علی بن حمزه (ع) به خون‌خواهی این شهید والامقام به پا خاستند.
 
 تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود...


 انتهای خبر/224224
 
 

برچسب ها: بسته خبری ، شیرازه ، فارس
نظرات بینندگان